Проблеми, срещани от лицата при закупуване на стоки и услуги по интернет

Проблеми, срещани от лицата при закупуване на стоки и услуги по интернет

  • Данни
    
    ПРОБЛЕМИ, СРЕЩАНИ ОТ ЛИЦАТА ПРИ ЗАКУПУВАНЕ НА СТОКИ И УСЛУГИ ПО ИНТЕРНЕТ  
    (Проценти)
    Проблеми 2025
    Труден за използване или работещ незадоволително уебсайт (твърде сложен, объркващ, зле функциониращ от техническа гледна точка) 14.3
    Трудности при намирането на информация относно гаранциите и други законови права 13.3
    Времето за доставка е по-дълго от обявеното 14.7
    Крайните разходи са по-високи от посочените (напр. неочаквана такса за трансакция, неоправдана такса за гаранция) 7.4
    Доставени са различни от поръчаните или повредени стоки 10.4
    Проблеми, свързани с измама (напр. стоките/услугите не са получени изобщо, злоупотреба с данните от кредитната Ви карта) 3.0
    Трудности при подаване на оплакване и искане на обезщетение или получаване на незадоволителен отговор след подадено оплакване 4.8
    Чуждестранните търговци не работят с клиенти от България 3.6
    Други проблеми 6.2

    Забележка: Относителният дял е изчислен на базата на броя лица, купували стоки и услуги по интернет през последните 3 месеца преди интервюто.
    05.12.2025
  • Динамични редове
  • Метаданни
  • Доклади за качество
  • Прессъобщения
  • Предстоящи прессъобщения и данни (2)
    Дата Име
    4.12.2026 Използване на информационни и комуникационни технологии в домакинствата и от лицата - 2026 година
    4.12.2026 Използване на информационни и комуникационни технологии в предприятията - 2026 година
  • Публикации