НСИ ще проведе ново маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите

  • Начало
  • Новини
  • НСИ ще проведе ново маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите

НСИ ще проведе ново маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите

НСИ ще проведе ново маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите
През периода 3.02.2014 - 30.04.2014 г. Националният статистически институт ще проведе комуникационно маркетингово изследване за удовлетвореността на потребителите от предлаганата информация в областта на доходите, разходите и потреблението на домакинствата. Целта на изследването е в четири основни посоки:
  • Да се получат индикатори за полезността на данните от изследването.
  • Да се очертае профилът на потребителите по основни социодемографски характеристики.
  • Да се задълбочи директната комуникация с потребителите, при която да се получи обратна информация за техните знания и опит относно предлаганите от НСИ информационни продукти и услуги в областта на домакинските бюджети.
  • Да се направят изводи на базата на получените отговори с оглед бъдещо подобряване на параметрите на изследването.

За да подобрим информационните продукти и услуги съобразно изискванията  и предложенията на потребителите на статистическа информация, за нас като статистици е изключително важно тяхното мнение. Стремежът ни е да информираме държавните институции, средствата за масова информация, научните институти и цялото общество за бита на българските домакинства, който се отразява в показателите на техните бюджети.